Witam Wszystkich serdecznie ! Zapraszam do mojego świata tego zwykłego i tego z pasjami ...

wtorek, 10 sierpnia 2021

Koronkowa zabawa...

 Kolejny miesiąc za nami to i czas na gwiazdki do zabawy na blogu u Ani koronkowa pandemia. Tym razem były takie na szydełko ...

powstał mały bukiet do wazy na cmentarz 


 

a na parapecie oko me cieszą storczyki jak na zawołanie wszystkie zakwitły coś pięknego (a w kuchni były kwitnące fiołki alpejskie ) jakiś rok dobroci dla mnie haha 

Pozdrawiam serdecznie i do miłego  :)


16 komentarzy:

  1. Wiązanka na cmentarz wyszła cudownie. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję trzeba co jakiś czas coś stworzyć nowego;) pozdrawiam cieplutko Karolinko

      Usuń
  2. Choinka będzie ślicznie ubrana. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny żółty bukiet do wazy. Storczyki są prześliczne, ja mam białe 🙂

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu - storczyki na prawde zaszalały mi, tak dogodnych to chyba nie miałam (nie licząc momentu kupna) pozdrawiam

      Usuń
  4. Widocznie masz Betko dobrą rękę nie tylko do dziergania, ale i do kwiatów :)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha Kasiu a skąd wiesz - ja w ogrodzie nie powiem potrafiłam poszaleć z rozmnażaniem roślin i o dziwo bez nakładu pieniężnego, to szaleństwo nieźle wyszło :)
      pozdrawiam buziaki

      Usuń
  5. Rzeczywiście piękne storczyki wyhodowałaś, zwłaszcza ten fioletowy. Widocznie w dobrym, nasłonecznionym miejscu je trzymasz i właściwie podlewasz, co nie jest proste dla tego gatunku. Zauważyłam,że fiołki alpejskie zawsze w kuchni najlepiej rosną. Może to kwestia pary i wilgoci w powietrzu. Latem wełna grzeje w ręce, a kordonek da się trzymać, więc nie dziwią mnie Twoje śliczne gwiazdki. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Iwonko a widzisz człowiek uczy się całe życie i czasami tak jak piszesz zmiana miejsca ma duży wpływ haha faktycznie fiołki mam w kuchni a storczyki stoją w salonie i okno zasłonięte tak zwaną zebrą :) Gwiazdeczki tworze do zabawy która jest u Ani cykl całoroczny - zawsze się przydadzą :)
      pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  6. Dziękuję Ci Beatko za kolejne śliczne śnieżynki. U mnie też królują storczyki i fiołki i też kwitną. Cudny widok.
    Pozdrawiam i dziękuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha kwiatki mogły by te domowe troszeczkę poczekać z kwitnieniem tak na zimę milej by oko cieszyły ;)
      pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  7. Śliczniutkie gwiazdeczki, idealne na świąteczną choinkę. Bukiet na cmentarz piękny! Uwielbiam storczyki - Twoje zakwitły cudnie.
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję - storczyki wdzięczny kwiat i bardzo długo cieszy oko :)
      pozdrawiam

      Usuń
  8. Beatko ! Podziwiam storczyki na Twoim parapecie. Gdy mieszkaliśmy w mieście również miałam całe mnóstwo storczyków. Teraz, na wsi - jakoś nie mogę się ich dochować. Za mało światła, zupełnie nie panuję nad nimi. Pozdrawiam serdecznie :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ulu jeszcze nie znalazłaś dla nich odpowiedniego parapetu ;)
      pozdrawiam cieplutko

      Usuń