Witam Wszystkich serdecznie ! Zapraszam do mojego świata tego zwykłego i tego z pasjami ...

piątek, 27 sierpnia 2021

Sierpień przeczytane - Obuch M, Cygan J, Czubaszek ;)

Już prawie koniec sierpnia, a że już na pewno nic nie przeczytam to - zapraszam na podsumowanie przeczytanych- będzie króciutko ;)


 

Obuch Marta - Do trzech chłopów sztuka

Chyba to już szablon w wydaniu autorki- są panie psiapsiułki ... morderstwo... i przymykamy oko by pozwolić na swobodne śledztwo w doborowym gronie. humor przeplatany miłosnymi spojrzeniami z aferą kryminalną w tle. Przyjemna lektura  432st 2021 obyczajówka (kryminał na wesoło)

 


De Barbaro Natalia - Czuła przewodniczka, kobieca droga do siebie

Starałam się doczytać - poległam ...jak  na początku możemy idealizować się z postaciami przedstawionych typów kobiet to dalej już jakoś nic do mnie nie trafiało... przerzuciłam parę stron, no nuda to nie dla mnie, więc co się będę męczyć ....(za początek 3 gwiazdki)150 st z 256 st 2021 r wy (nauki społeczne, psychologia)



Agiles Dobromiła-Słowiańska wiedźma. Rytuały, przepisy i zaklęcia naszych przodków.

Tytuł mnie zahipnotyzował - dowiem się czegoś o wiedźmach i ich praktykach ... no cóż to może być rozczarowanie. Podstawowa wiedza, są i obyczaje. Tylko przytłaczają obrzędy z pełnymi formułami zaklęć ...niewiele w głowie zostaje, no cóż   360 st 2021 poradnik



Ćwirlej Ryszard- Niebiańskie osiedle (cykl Marcin Engel cz 1)

Reklama wymarzone miejsce,  tylko dla wybrańców raj na ziemi ...kusi i wielu przyciąga ... czytając jesteśmy ciekawi sposobów działania, a dreszczyk emocji pryska, bo zaczyna się tropienie ...fajna sensacja i czy realia takie nie są ;) 352st 2021 r wy kryminał, sensacja ale nie thriller 


 

Cygan Jacek - Odnawiam duszę 

Autor przeprowadza nas przez świat swojej twórczości, słowa pisanego - wspominając momenty tworzenia danych tekstów, jak i ludzi z którymi współpracował ...mamy teksty piosenek i ciekawe czasami zabawne sytuacje z życia wzięte. Przyjemna lektura, choć fajnie mieć pod ręką coś, gdzie sobie wy-klikamy niektóre informacje, lub posłuchamy piosenki ;)  432 st 2019 r wy


 

Ozminkowski Violetta- Maria Czubaszek. W coś trzeba nie wierzyć 

Spodobało mi się - ta forma, ten sposób przedstawienia  części życia p. Mari. Taka lekkość tekstu z poczuciem humoru i realiami co idealnie pasuje do "Czubaszek " - bez owijania i ściemniania a tym bardziej wybielania. 240st 2021 r wy biografia, pamiętnik

 Podsumowanie czytelnicze  2021:

58 książek-18042+1966=20008 stron

okładki pochodzą z portalu lubieczytac

Ja mam mętlik w głowie i ostatnio nie wiem, co bym chciała poczytać - a idąc do biblioteki trzeba się jakoś sprecyzować ...a najlepiej mieć już wybrane haha albo zarezerwowane ;)

Zaczytanego września życzę - pozdrawiam serdecznie 

20 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawe lektury Beatko. Słowiańskiej wiedźmy nie czytałam, ale spotkałam się z wieloma słowami krytyki na temat tej książki. Podobno jest strasznie pomieszana, plącze nasze słowiańskie wierzenia i rytuały, z innymi, nie naszymi obrzędami. Nawet miała ochotę ją przeczytać, ale jakoś na starcie się zraziłam i chyba po nią nie sięgnę.
    Pozdrawiam ciepło, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aga nie wiem czy plącze ...ale podobno nasze rytuały wywodzą się od Słowian - to co znamy to cały czas gdzieś wokół nas krąży, więc nic nadzwyczajnego tu nie ma ...okej o laleczkach- motankach, nie słyszałam, ale to co teraz ktoś nam chce wcisnąć(mówię o realiach to tylko czysty biznes)
      podobno są lepsze książki o tej tematyce ;)
      pozdrawiam

      Usuń
  2. Beatko urozmaicony miałaś miesiąc. Czubaszek też czytałam w tym miesiącu, kiedyś spróbuję inną jej książkę.
    Jacka Cygana jestem bardzo ciekawa i chyba w końcu kupię ją.
    Reszta jakoś do mnie nie przemawia. Może Obuch ewentualnie, jednak wolę Rogozińskiego lub Kursę Małgorzatę.
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W tym miesiącu nam się zgrało ;) ja z chęcią coś tej autorki bym przeczytała, bo podobał mi się styl całości :)Cygan powinien Ci sie spodobać - Kurse chyba czytałam (ale głowy nie dam)ale na pewno jakąś książka zalega haha ;) Rogoziński i Róza to dobry kryminał jak nic :) Buziaki i fajnej lektury życzę

      Usuń
  3. Czubaszek nie robiła z siebie świętej i waliła z grubej rury ;)
    Ćwirleja nic nie czytałam, może w końcu czas się wziąć za jego książki.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu a ta książka jest właśnie tak o niej napisana - jest świetna polecam :) Ćwirlej to kryminał i jest pare serii, haha ja z każdej coś przeczytałam, a w planach chciałam od początku przeczytać o milicjantach z Poznania - warto poznać tego autora :) buziaki Aniu pozdrawiam

      Usuń
  4. Zachęcające lektury, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak tematyka różna jeśli lubisz Cygana czy Czubaszek to zachęcam do sięgnięcia :)
      pozdrawiam

      Usuń
  5. Żadnej nie czytałam, ale raczej nie w moim guście, na liście mam jedynie Ćwirleja, ale to też dla zapoznania się z autorem. Przeczytaj Beatko "Mam na imię Ania" Anity Scharmach - świetna!
    Miłego dnia:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój traf to książka z każdego cyklu Ćwirleja haha chodzi za mną cykl o milicjantach, bo się uśmiałam przy czytaniu ;) A po drugą część z tego cyklu o Marcinie jak się trafi i nie zapomnę sięgnę ;) zapisuję - u mnie jest tej autorki inna książka ...no ale może trafię ;)
      pozdrawiam i miłej lektury Aniu

      Usuń
  6. ojej nie znoszę alergicznie Czubaszek:)))buziaczki:))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a i masz do tego prawo - ja po prawdzie, też niewiele o niej wiem - ale lubię ludzi bezpośrednich i odważnych ....pozdrawiam buziak

      Usuń
  7. Ojej to ja a nie Unknown,buziaczki od Anitki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha Anitko to mnie masz bo już się zastanawiałam komu to ja jeszcze buziaki ślę buziak :)

      Usuń
  8. Niektóre tytuły brzmią zachęcająco. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Karolinko czytaj śmiało :)
      pozdrawiam cieplutko buziak

      Usuń
    2. Wszystkiego najlepszego z okazji dzisiejszego Dnia Blogera :)

      Usuń
    3. dziękuję - nawet nie wiedziałam że taki jest ;)

      Usuń
  9. Ciekawe propozycje... czytałam "Czułą przewodniczkę" mnie się podobała:) Chętnie sięgnęłabym po Czubaszek i Cygana. Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajnie że coś podobnego nas interesuję aż jestem ciekawa jak odbierzesz książki Cygana io Czubaszek - miłej lektury :)
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń