Witam Wszystkich serdecznie ! Zapraszam do mojego świata tego zwykłego i tego z pasjami ...

wtorek, 24 sierpnia 2021

Mój ogród

Coś monotematycznie u mnie się ostatnio zrobiło więc dziś zapraszam na spacer po ogrodzie tym jeszcze letnim, choć już chylącym sie ku jesieni ;) 

 

i miejsce które płata figla - sukulenty porosły mi trawą to i poprzesadzałam nagietki w tym roku 


 anabelle  hortensję też się rozkładają 

pozwoliłam szaleć nagietkowi no to mam- no niestety plaga ślimaczorów u mnie szaleje takie szybkie w pełzaniu i rozmnażaniu haha aksamitki poległy te sadzone i kupne też

floksy cudne 

motyli zlot


i moja łączka cudna żółta po skoszeniu wiosennym 

sporo kwiatów było, choć co do niektórych to miałam pewne zastrzeżenia haha bo ogród to cały czas magia coś sie pojawia a coś znika ....kochani umykam buziaki 

do miłego
 

18 komentarzy:

  1. Sielski zakątek pełen piękna ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny ogród w rozkwicie dojrzałego lata.

    OdpowiedzUsuń
  3. Extra masz ten ogród i jaki wielki. Ja to kompletny laik w tym temacie, ale podziwiać to lubię :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sporo tego jest nie powiem - część zagospodarowana ;) pozdrawiam Aniu

      Usuń
  4. Można w takim ogrodzie wypoczywać w błogim szczęściu.

    Buziaki Beatko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, tylko jakoś w tym roku mi to nie wychodzi a praca się nawarstwia ups troszeczkę ogród zaniedbałam ;) buziaki Kasiu

      Usuń
  5. Twój zaczarowany ogród bardzo mi się podoba. Jest chyba spory i taki naturalny z niespodziankami. Życzę miłego relaksu w nim, póki ciepło. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Iwonko ogród spory ten teren mam ogarnięty - ale mam i łączkę, a tam tylko łączka haha ;)
      pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  6. Piękny ogród późnego lata !!! Rudbekie - śliczne !!! Pozdrawiam Beatko :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny masz ogród Beatko. U mnie ślimaki wszystko co było można to zjadły, zostały tylko hortensje. Przynajmniej one cieszą oko, ale nie są tak okazałe jak w Twoim ogródku!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewo walczę ze ślimakami, oj ten rok jest bardzo w nie obfity, a na dodatek pojawiły sie takie bez muszlowe olbrzymy. W zeszłym roku miałam ptaszki, które żywiły się ślimakami - ach chyba koty je popędziły :) pozdrawiam

      Usuń
    2. Ze ślimakami jakoś walczę, ale nie mam sposobu na nornice. Prawdziwa udręka.

      Usuń
  8. Ogród to rzeczywiście cały czas magia. Uwielbiam zwiedzać ogrody. U Ciebie, dzięki fotkom, również byłam z prawdziwą przyjemnością.

    OdpowiedzUsuń