Witam Wszystkich serdecznie ! Zapraszam do mojego świata tego zwykłego i tego z pasjami ...

piątek, 5 stycznia 2024

Coś prostego styczeń - szydełko

 Ja już z przytupem rozpoczęłam rok ....wstawiłam pranie i ...trzeba było nową pralkę kupić :) Jak sięgam pamięcią to zawsze się zastanawiałam pod koniec roku, co się zepsuję z nadejściem nowego ...wydatek był to już innego pecha nie będzie i tego się trzymam ;)


Nowa motywacja- nowa zabawa po szczegóły zajrzyjcie do Reni


 u mnie powstał szaliczek do czapki, którą pokazywałam jakiś tam czas temu. Udało mi się w grudniu dokupić niteczkę :) Więc mam komplet. Szalik jest długaśny wzorek to 2 słupki wbite w co drugie oczko kolejny rząd 2 sł między te sł - taka 

VVV

VVV

i z bliska


Pozdrawiam serdecznie


27 komentarzy:

  1. Świetne kolory 😊 co do sprzętów mam tak samo 🙈 szeptem mówię ze kuchenka mi szwankuje 🙈

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hihi... ja nie lubię jak mi się coś psuje tak na wejściu -w nowy rok ;) wiadomo coś się zepsuje ale w ciągu roku to jakoś tak po kościach się rozejdzie haha :) ci niech nie słyszą bo ja mam wiekową lodówkę ....
      pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  2. Super komplecik powstał a przy okazji zaliczyłaś kolejną zabawę.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję Aniu oj tak jak tylko nitkę mi się udało dostać to od razu wrzuciłam na szydełko :) pozdrawiam

      Usuń
  3. Fajny szaliczek. Ja też się przymierzam do zrobienia szalika, ale trudno mi wybrać wzór, bo włóczka jest gruba.
    W komplecie czapka wygląda zawsze, jeszcze ciekawiej. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Udało się dokupić niteczkę- a że mi się podoba, to komplecik obowiązkowy :) Gruba włóczka trudna bo przy ścisłym będzie sztywny szalik :) pozdrawiam Iwonko

      Usuń
  4. Cudne kolory, misterna robota. Pozdrawiam w Nowym Roku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję kolorki faktycznie ciekawe :) pozdrawiam

      Usuń
  5. Fajny komplet. U nas awarie zdarzają się przeważnie pod koniec roku (listopad-grudzień). Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) o to końca roku nie wypatrujesz tak jak ja początku bo a nóż znowu coś polegnie ...brrr pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  6. I od razu cieplej:) śliczny komplecik zrobiłaś i zdążyłaś, bo zima dopiero przed nami;) u nas to samo zawsze się coś przed świętami psuło, ale w tym roku.....? oj, chyba nic:( Dziękuje serdecznie za udział w zabawie i pozdrawiam serdecznie:) Do Siego Roku:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję - niteczka z tych cieńszych i ja bardziej chciałam mieć coś takiego do samochodu ( ja z tych kaptur, ale latka lecą, to trzeba zacząć przykrywać hihi) ups to gorzej masz w natłoku pracy jeszcze się psuję brrr ... pozdrawiam

      Usuń
  7. Fajny ten wzorek, prosty a efektowny, pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niteczki cieniowane same w sobie dają urok to i prostota najlepsza po co kombinować ;) pozdrawiam

      Usuń
  8. Wspaniale wygląda czapka w towarzystwie szala. Śliczny komplet :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny komplet i efektowny wzór:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny komplet :) A jaka to włóczka ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję - jest to bawełna z akrylem z kokonków

      Usuń
  11. Takim wzorem robiony szalik jest na pewno miękusi i grzeje :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. miękki tak- długi więc składam na pół ot taki węzełek - czapka przewiewna na zimę się nie nadaje ;) pozdrawiam

      Usuń