Witam Wszystkich serdecznie ! Zapraszam do mojego świata tego zwykłego i tego z pasjami ...

poniedziałek, 29 stycznia 2024

Małe dekoracje - zabawa styczeń

 Zabawy podobno nas motywują, a może mobilizują. A co mi tam spróbuje i wyzwania u splocika w zabawie małe dekoracje.


 

  To u mnie powstało, a takie ubranko na jajko ze styropianu - szydełko  

Dziękuję za pamięć bardzo serdecznie i karteczki, które w tym roku szły na piechotę, ale doszły i to najważniejsze dziękuję serdecznie :)  wszystkie przyszły jednego dnia ....zeszły tydzień


Pozdrawiam serdecznie


28 komentarzy:

  1. Lubię takie jajka, odnośnie kartki to moja urodzinowa po miesiącu też trafiła do solenizantki, pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję w prostocie tkwi piękno hihi od syna z wczasów kartka jeszcze nie dotarła do mnie chyba woli ciepłe kraje haha :) pozdrawiam

      Usuń
  2. Fajna ta koszulka na jajo. :)
    Cieszę się, że dołączyłaś do zabawy. :)
    Twój link i fotka znajdą się w podsumowaniu stycznia.
    Proszę wymień baner zabawy b bocznej szpalcie i we wpisie - aktualny jest u mnie.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha długo nie łapałam gdzie skrzat sie schował i psikusa zrobił - 2 brak ;) zrobione pozdrawiam serdecznie

      Usuń
    2. Dziękuje za wymianę i przepraszam za zamieszanie.
      No tak skrzacik narozrabiał i to w ważnym miejscu. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  3. Urocze jajeczko Beatko. Dobrze, że karteczki ostatecznie trafiły do celu. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję oj tak nawet po czasie cieszą niezmiennie :) pozdrawiam

      Usuń
  4. The egg cover is so beautiful and looks so cozy. Such neat work! 💕

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładne ubranko na jajeczko. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Takie ubranko na jajo będzie super wyglądać jako ozdoba w Wielkanocnym koszyku.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu oj tak zawsze do jakiejś dekoracji można dodać:) pozdrawiam

      Usuń
  7. Bardzo ładne ubranko, życzę powodzenia w zabawie. Dziękuję za odwiedziny. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję i zapraszam częściej do mnie . Mam nadzieje że się będe mobilizować tak co miesiąc w tych zabawach :) pozdrawiam

      Usuń
  8. Takie koszulki na jajka to dopiero wyzwanie 🤭

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hihi Aniu jajeczko takie ciut większe ;) pozdrawiam

      Usuń
  9. Śliczne to ubranko na jajko! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Przykładnie, wcześnie przygotowujesz się do Świąt Wielkiej Nocy. Każda dekoracja będzie tworzyła nastrój. Zrób takich jajeczek więcej, w różnych kolorach. Pozdrowionka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Iwonko faktycznie styropianowych ubrałam niewiele ale innych jajeczek u mnie pełen wielki kosz :) cała masa koszulek na wydmuszki i są też usztywniane :)) pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  11. Fajne jajo w kolorze idealnym na Wielkanoc.
    Uściski Beatko

    OdpowiedzUsuń