Witam Wszystkich serdecznie ! Zapraszam do mojego świata tego zwykłego i tego z pasjami ...

czwartek, 11 stycznia 2024

Co stworzyłam w 2023 roku

 Miałam nie robić takiego podsumowania, ale pozazdrościłam Wam troszeczkę takich wpisów ;) No i co tu dużo mówić -lubię takie wpisy u Was czytać, no bardziej oglądać ....

U mnie najwięcej powstało w minionym roku kompozycji kwiatowych ...tak bywa tak jest 

- 4 bukiety  +luzem wkładane były kwiaty

-stroiki 6

-wiązanki 2+ 2 latarenki (hmmm chyba jeszcze 1 była)


na jesień kompozycje do ogrodu z tego co urwałam

miniony rok rozpoczęłam z mężem układając puzzle 1000el i 1500 widok naszych gór 

A potem to już szydełko i szydełko, jak jest motywacja to i pomysły są. Beatka chciała w zabawie serduszka to poszłam na żywioł i mnie niosło ;) Były i inne akcenty dopasowane do zabaw  


powstało i coś dla mnie (chusty nie noszone bo...?)

była i chusta która otrzymała Dusia - zabawa

parę ubrań( kardigan też nie noszony bo...?)

O i sporo się tego nazbierało powiem skromnie -jestem w szoku ....i muszę zobaczyć co ja mam takiego jeszcze zaległego w czeluściach szafy haha ....był taki post w marcu co mi tam leniuchuje i oj oj wychodzi na to że jeszcze sobie leży to i owo ... i ciekawe co doszło ;)

Pozdrawiam serdecznie 




10 komentarzy:

  1. A jak by nie patrzył nie robię takich podsumowań. Sporo u Ciebie powstało w 2023 roku. Życzę aby rok 2024 był równie obfity robótkowo.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu no nie zrobiłaś, ale pod zabawami podsumowujesz ile prac wykonałaś w danej zabawie:) Czyli jest taki podgląd na to co stworzyłaś w minionym roku :) Dziękuję i Tobie również wspaniałych pomysłów na całą masę robótek :) pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  2. No jestem zaskoczona - nie noszę bo...? dlaczego? nie rozumiem, bo wszystkie te prace są piękne i należy sie nimi chwalić i je nosić:) mam nadzieję, ze z wiosną się to zmieni;) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha.... nie nosiłam jeszcze: kardigan się sam obroni nie ta pora roku, a chusty i tu mnie masz - było zawahanie czy pójdą dla kogoś, czy może je jeszcze powiększę ....ot dylemat twórczego nie zdecydowania ...z wiosną jak nic trzeba podjąć decyzje ;) pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  3. Ależ tu wysyp różnorodnych prac....pięknie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Owocnie było u Ciebie. I ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super, super, rewelacja, podsumowanie obfite. Wszystkie prace piękne. Ciepło pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń