Witam Wszystkich serdecznie ! Zapraszam do mojego świata tego zwykłego i tego z pasjami ...

poniedziałek, 2 kwietnia 2012

Czytam bo lubię

Moje czytadełka pochodzą z biblioteki i jak wiecie albo i nie  repertuar jest różny,  bierze się co jest a nie to co by się chciało . Książki są drogie ,a ja mam szerokie zainteresowania więc na nie środków brak....
Podsumowanie kwietnia : wyszło mi że przeczytałam 5 książek jest dobrze albo i bardzo dobrze :)
To tak króciutko  o nich :
Salonowe życie - I. Matuszkiewicz 
Literatura kobieca tak potocznie zwana- książka dobra . Główną bohaterką jest kosmetyczką ,  dostaje ona cudowny specyfik odmładzający. I przez pomyłkę smaruję nim kobietę,typ Alutka ze znanego serialu ....Ukazane jest życie obu pań ,a jak ono się skomplikowało przeczytajcie same ?
Druga szansa -J.Rakowicz 
Literatura kobieca - fajnie się czytało czyli niezła . To jest ta książka która powstała z bloga autorki. Czyli życie codzienne samotnej (a potem już nie) kobiety  ....Nie wiem czy na koniec nie jest trochę przesadzone ale cóż przypadki chodzą po ludziach...
Kwiat pustyni- D. Waris, M.Cathleen
Biografia modelki . O tej książce chyba nic nie trzeba pisać bo historia nagłośniona medialnie , jest i film.
Teraz dopiero ją zakupiono do biblioteki - byłam ciekawa tej książki jest niezła ....(mogę polecić o podobnej tematyce "Tylko razem z córką "- B.Mahmoody      "Spalona żywcem"-Souad)
Biała gejsza: Moje trzy miesiące w Japonii- Haywood Chelsea
Literatura faktu -niezła a wręcz przesiąknięta erotyzmem hihi ale to i po tytule można stwierdzić o czym jest ta książka....Troszeczkę jest niedosyt , myślałam że będzie więcej  zwyczajów i tych różnych obrzędów skrywanych  taką tajemnicą uwodzenia i czarowania mężczyzn.
Babcia w pustyni i puszczy -B. Meder
Biografia , podróżnicza - nie mój klimat . Podziwiam ludzi z pasjami ale z tej tematyki to wole W. Cejrowskiego ...  

Podoba mi się takie zestawienie książek jakie widuje na Waszych blogach , ach je pewnie trzeba zmienić forum  by mieć takie coś . Ja internetowo tylko odznaczam przeczytane by mięć wgląd co już czytałam a co się nowego pojawiło :))
Pozdrawiam cieplutko miłośników książek . Papierowe są najlepsze co o tym myślicie ?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz