Witam Wszystkich serdecznie ! Zapraszam do mojego świata tego zwykłego i tego z pasjami ...

wtorek, 10 kwietnia 2012

Ostatnie jajeczka w ubrankach....

Już miało nie być nic wielkanocnego , ale postanowiłam sprawić jeszcze niespodziankę Izie i Idzie . I tak powstały koszulki na jajka i kurczaczek ( jak na Święta przystało dorodny ) Karteczki z życzeniami doszły to i ja pokażę co do nich dołączyłam ...
Koszulki na jajka i kurczaczek ( mógł być żółty ale takowej nitki brak)

Dziękuję za życzenia i jest mi miło że do mnie zaglądacie :)




5 komentarzy:

  1. Śliczne pisanki i kurczak na huśtawce jest słodki :))
    pozdrawiam Viola

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję Anielko , Violetto :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za komentarzyk i pozdrawiam serdecznie.papa

    OdpowiedzUsuń
  4. Anielko fajnie jest napisać choć jedno miłe słówko :) Dziękuję ,pozdrawiam i zapraszam ponownie :))

    OdpowiedzUsuń