Witam Wszystkich serdecznie ! Zapraszam do mojego świata tego zwykłego i tego z pasjami ...

środa, 7 stycznia 2015

Czapka na szydełku i pierwsze oznaki wiosny

Ucha cha nasza zima zła - szczypie w uszy szczypie ....no to i trzeba sobie stworzyć jakąś czapkę .
Nić orient - akryl i taki z int. wzorek - ja robiłam podwójnymi sł. i powstała bardzo fajna czapka w trzech odcieniach szarości
Będąc na spacerku doznałam małego rozczarowania - hiacynty mi wzeszły co mnie zmartwiło, bo jak zmarzną to kwiatów nie będzie ( oczywiście obsypałam je ziemią )
Żart tygodnia :
Jak wiecie albo i nie wiecie miałam operację w październiku - a dziś z tej samej placówki dostałam kolejne zaproszenie na operację hmmm czy by mi tfu tfu coś nie tak......o nie- nie ma mowy, jest to pomyłka ;) Ale żeby to odkręcić to trzeba się dodzwonić haha wiecie jak to jest może za 3 albo 4 dni się uda ....

Pozdrawiam serdecznie


30 komentarzy:

  1. widziałam już takie czapki wiele razy i mimo że wolę druty to ta mi się wyjątkowo podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety ja na drutach nie robię - ubolewam troszeczkę nad tym, ale wszystkiego nie można mieć - a ten wzorek wart uwagi ;)
      pozdrawiam

      Usuń
  2. Rewelacyjna czapka :-) Piękny wzór i dobrałaś do niego idealnie kolory.
    Pierwsze oznaki wiosny...? Chyba troszeczkę za szybko...
    Z tym zaproszeniem na operację to naprawdę żart tygodnia :-) Zapomnieli sprawdzić...? ;-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hiacynty przysypane ziemią liczę że przetrwają ;)
      Najpierw zapomnieli o mnie w ogóle( musiałam się przypominać ), a teraz chcą leczyć na zaś tfu tfu żart ....;)
      pozdrawiam Kasiu

      Usuń
  3. Czapusia rewelacja !
    U nas biało. A jak czytam o tym zaproszeniu, to od razu przypomina mi się kawał, finał - proszę się nie odzywać, bo na drugi raz lekarz nic pani nie wytnie :)
    Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bożenko dobre haha .....tylko w niektórych placówka to jest realne, a nie żart ja tego doświadczyłam :))) próbuję się tam dodzwonić by dać szansę na wycięcie komuś innemu ; )

      Usuń
  4. Wspaniała czapka!!! Bardzo ładne kolorki!!!
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie trochę mrozi, ale najgorszy jest ten lodowaty wiatr:( Czapka świetna, a najważniejsze że ciepła!
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne połączenie szarości! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudna czapeczka :) i wygląda na cieplutką :) dla mnie żart to wyrastające hiacynty, bo u mnie rano było -25, miałam problem z odpaleniem autka, śniegu leży dużo.
    Co do zaproszenia na operację... wszędzie pracują tylko ludzie.
    Szczęściarą jesteś, że już masz to za sobą i nie musisz się stresować. Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Asiu oczywiście że tylko ludzie - tylko system mają kieski najpierw im zginęłam - zapomnieli o mnie, a teraz proszę nadgorliwość ....ale dobrze by było żeby telefon który podają ktoś odbierał i jeszcze nie fuchał- bo ktoś inny czeka ....i tak przez najbliższy tydzień będę dzwonić ....dzwonić .... ;) Wole te milsze akcenty choć jeszcze nie pora na kwiatki u mnie przedwczoraj - 12 :))
      Pozdrawiam

      Usuń
  8. Czapka bardzo fajna :) No pogoda jest dziwna :(. Dzisiaj u mnie było -5 stopni ale zero śniegu... Nie ubolewam bo jeżdżę samochodem na uczelnię :).
    Żart niezły, mam nadzieję, że szybko się wyjaśni ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna czapeczka,wzorek jest łatwy,więc chyba szybko się robi :)
    Na hiacynty stanowczo za wcześnie,dobrze że je okryłaś.
    Służba zdrowia,czasami robi takie numery !!!
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Czapka bardzo ładna. Zapraszam!! http://testujgotuj.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Czapka śliczna, wzorek fajnie się prezentuje, miałam sobie nim robić kiedyś bluzkę tak zeszło i nie zabrałam się za nią do dziś. Pozdrawiam serdecznie Magda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sweterek tym wzorem byłby fajny i cieplutki - może kiedyś powstanie :)))

      Usuń
  12. Serdecznie dziękuję za odwiedziny i miłe wpisy :)))
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna czapa, u mnie na razie zima na całego i żadna roślinka nie ma odwagi wystawić główki :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Z tą wiosną, to jeszcze poczekajmy :) Jak nam łupnie w marcu, to kto wie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajna czapeczka :) Wiosna no popatrz już ?

    OdpowiedzUsuń
  16. Dziękuję za miłe wpisy :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajna czapunia :)Mój blog się naprawił :)musiałam zlikwidować coś o czym nie miałam zielonego pojęcia ,że było w trakcie jakiejś aktualizacji :(ufo chyba !!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To super ze się udało to na razie dalej trzymasz to co masz :)) buziak

      Usuń
  18. Beatko , a mówią ,że służba zdrowia zapisuje szwankuje, ale to nic ciesz się ,że zoperowali to co trzeba , koleżance chcieli wyciąć wyrostek , którego już nie miała czapa super ściskam Dusia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dusiu na razie nie zapeszam nie jest źle jeszcze czasu potrzebuję by dojść do siebie ;) pomyłka to.... tylko szkoda że nie idzie się dodzwonić by ktoś inny skorzystał ;)

      Usuń
  19. To nie wiesz o co chodzi? Oni chcieli Ci zawczasu coś zoperować i już nie będziesz chorować:)) Dobrze kombinują:) Czapka super ładnie wygląda a Tobie życzę zdrówka:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ja już nie chcę więcej iść do nich, o nie ;)
      Dziękuję zdrówko zawsze mile widziane :)))

      Usuń