Witam Wszystkich serdecznie ! Zapraszam do mojego świata tego zwykłego i tego z pasjami ...

poniedziałek, 3 lutego 2020

Minął styczeń

I już za nami pierwszy miesiąc nowego roku - tradycyjnie maleństwo białe po północy wylądowało w salonie (wybaczcie że fajniejszej fotki nie wstawię, cenie prywatność ) mąż i Diana sunia oglądali koncert ....a ja trochę na dworze z Kulką, która chciała złapać wszystkie latające wystrzały sąsiadów... Jak ma się stworzenia to niestety ich dobro jest ważniejsze dla nas, niż jakaś impreza ...

To był miesiąc filmowy, sporo obejrzałam programów i filmów : Gwiazdy Lombardu ciekawostek co nie miara, Patrol Tatry o pracy TOPRu -GOPRu, warto też zajrzeć na kanał Historia. Kibicowałam naszym skoczkom - obowiązkowo;)
 Polskie filmy to jest to "Ostatnia akcja "- grupa byłych powstańców bierze sprawę we własne ręce ...
i dla przypomnienia "Psy 2"
bo byłam w kinie na kolejnej części -20 lat minęło akcja w ówczesnej rzeczywistości (w jednym momencie przymknęłam  oko ) ale całość fajna - dobrze nakręcone, świetna obsada
 Byłam ( i kolejne wyjście przy okazji do pizzerni)
Do Polski przyjechali Cirque de soleil z nowym widowiskiem  Crystal. To i był wypad jednodniowy do Krakowa. Przedstawienie rewelacyjne - jak ktoś pójdzie na ich występ raz, pragnie obejrzeć inne.
Tym razem widowisko było na lodzie + w powietrzu ;)  Za rok mają być ponownie w Polsce ...bilety nie są tanie, mi się udało kupić za 209 zł.

To ta kosztowniejsza, ale przyjemniejsza forma umilania czasu - cel wyjście gdzieś x 3 ;)
Coś fajnego polecasz napisz :)
Pozdrawiam serdecznie



 

11 komentarzy:

  1. Pracowity miesiąc miałaś:))Najbardziej Ci zazdraszczam tej rewii na lodzie:(((Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. haha i potem chciała być w domu, miałam problem ja by do domu wrócić :)
      pozdrawiam

      Usuń
  3. Fajny miałaś miesiąc! Ja obejrzałam "Politykę" Patryka Vegi i "Boże Ciało" Komasy... polecam.
    Pozdrawiam Beatko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu Politykę widziałam, jak to szybko z głowy ucieka ;) Boże ciało zapisuję
      pozdrawiam

      Usuń
  4. Psince dobrze z oczu patrzy. Rewia na lodzie, to wspaniałe widowisko, warte tych pieniędzy. Jeżeli chodzi o " Politykę", to byłam bardzo zniesmaczona. Mnie to nie bawiło, i myślę, że film odniósł odwrotny skutek od zamierzonego. Pozdrowionka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Iwonko przymilak niesamowity, a że duża to i mogła by pod pachę wejść ;) Występ wspaniały - mają przedstawień wiele i każde zachwyca ja byłam na trzech - polecam :)
      Film miał za zadanie podkreślić absurd jaki panuje... kto ma pieniądze, czy władze ten rządzi...i robi co chce mając resztę w głębokim poważaniu...
      pozdrawiam

      Usuń
  5. According to Stanford Medical, It is really the one and ONLY reason this country's women get to live 10 years longer and weigh on average 42 pounds lighter than us.

    (By the way, it has NOTHING to do with genetics or some secret diet and EVERYTHING around "HOW" they are eating.)

    BTW, I said "HOW", not "WHAT"...

    CLICK this link to find out if this little quiz can help you find out your true weight loss potential

    OdpowiedzUsuń