Witam Wszystkich serdecznie ! Zapraszam do mojego świata tego zwykłego i tego z pasjami ...

środa, 26 lutego 2020

Przeczytane luty

Trochę wcześnie przybywam, ale mam chwile to i jestem z przeczytanymi tego miesiąca. Zapraszam serdecznie, może coś dla siebie tu znajdziesz :)

Fabisińska Liliana - Z jednej gliny
Jedno miejsce - pracownia ceramiki, gdzie Nora postanawia odbić się od dna  organizując warsztaty. Przychodzą one trzy, każda z innymi problemami z innym celem... Piękna opowieść o przyjaźni o wzajemnym zrozumieniu i niesieniu  pomocy  takiej bezinteresownej. Autorka porusza wiele spraw: jest nutka kryminalna czyli zagadka i niewiadoma, mamy też  związki partnerskie a co za tym idzie ciążę i dzieci. Książkę czyta się lekko, choć jej analiza jest bogata w wszelakie wydarzenia - Polecam 336 st 1 wy 2014, a 2 z 2018 r
F jak Fabisińska
Z jak Z jednej...
W jak włosy

Agata Romaniuk - Z miłości ?  To współczuję opowieści z Omanu
 O zwyczajach, obyczajach i kulturze, a szczególności o kobietach jak są traktowane. Wiele jeszcze zależy skąd się wywodzą i jak jest w  ich domu ...Kilka osób w kilku opowieściach. A czy i u nas nie było małżeństw  z rozsądku, albo co ludzie powiedzą - szybkie śluby ...242 st 2019 r wy( reportaż )
Z jak Z miłości?....
W jak welon

Suchocka Agata - Jesienny motyl
On młodzieniec - wylądował na ulicy, gdzie musi się sprzedawać. Ona dziana, (ale też z wieloma problemami) postanawia zmienić mu życie ... które nie jest tak piękne, jak byśmy chcieli. Autorka porusza trudne tematy, ze względu na erotyczne aspekty, książka nie jest dobra dla wszystkich. Poznawanie wszelakich problemów, nie powinno być nam obce - dla mnie opowieść jest dobra polecam :) 304 st 2019 r wy
W jak włosy

Lipko Tomasz - Login
Cyberthriller w którym dzięki loginowi odkrywają mroczne  tajemnice świata jak i własne. Nie ten czas i nie ten moment na tę książkę ....nie wciągnęła mnie, czytałam a tak jakbym była poza nią ... nic na siłę 180 st z 376 st 2019 r wy

Kopińska Justyna - Obłęd
Wcześniejsze książki pani Justyny mi się podobały były to reportaże. Tutaj mamy opowieść o szpitalu psychiatrycznym i wydarzeniach które mają tam miejsce ...jest to trochę inna forma, ale przekaz jasny i dosłowny o tym co się dzieje w miejscach zamkniętych ...Przykre, przerażające że obecnie tak się dzieje, że człowiek - człowiekowi tworzy takie piekło na ziemi... 176st 2019 r wy(reportaż)
W jak wejście 

Duncan Francis - Morderstwo na święta
Kryminał jakich wiele- prolog czyli mamy ciało. Najpierw poznajemy przybyłych gości, dość długo to trwa... Gospodarz tworzy atmosferze świąteczną i rzekomo zapewnia atrakcje przybyłym. A że to kryminał to musi być i morderstwo, które wyjaśnia jeden z gości mający hobby śledztwa detektywistyczne. Dla osób które lubią ten gatunek literacki jak najbardziej jest ok. Autor umiejętnie tworzy poszlaki, kto kogo i dlaczego ;) 312 st 2018 r wy
F jak Francis
W jak wrota/ wejście

Czytelniczo 2020 :
14 książek i 4197 stron przeczytanych
4 inna tematyka i 2 moje

Pozdrawiam serdecznie

16 komentarzy:

  1. Ile książek udało Ci się przeczytać, nieźle. Tą ostatnią kiedyś już czytałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pośpieszyłam się z postem haha to więcej będzie przeczytanych w marcu ;) Ta ostatnia została napisana dawno temu - nigdy nie sprawdzałam jak to jest z publikacją przez różne wydawnictwa ;)
      Fajnie że są wznowienia, ale pod innymi okładkami i ze zmienionymi tytułami brrr to już jest nie fer. Raz się tak nacięłam ...coś świta, ale do końca jest się nie pewnym - bo pamięć ulotna ;)
      pozdrawiam

      Usuń
  2. Ale miałaś zróżnicowane lektury.

    Życzę Ci kolejnych ciekawych przeczytanek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie jaka duża rozbieżność, chyba szukałam mocnych wrażeń :)
      pozdrawiam i wzajemnie fajnych czytadeł życzę :)

      Usuń
  3. No tym razem nie znam żadnej pozycji:((((Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jadziu dla Ciebie coś lekkiego i fajnego pierwsza pozycja ;)
      pozdrawiam

      Usuń
  4. OOO sporo zdążyłaś przeczytać, u mnie leży też spora gromadka, ale tempo chyba będę miała wolniejsze ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu nie ważne jakie tempo grunt, że czytasz :)
      pozdrawiam

      Usuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawe propozycje ! Ta pierwsza brzmi interesująco ! Zachęcające dla mnie są: " Z jednej gliny", " Jesienny motyl" i " Login".
    Ja w lutym przeczytałam dwie książki, a to dla mnie już dużo, więc jestem zadowolona ! Książka, którą chętnie polecam to: "Szlag mnie trafił".

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ulu dobry wybór choć ja przez login nie przebrnęłam nie ten moment ;) Zapisuje polecaną choć na razie autor mało znany - a opis fajny;) Ulu dwie przeczytane dobry wynik, aby tak dalej to rocznie spora gromadka będzie ;)
      pozdrawiam

      Usuń
  7. Dobry wynik, ale już znam Twoje możliwości;) Zapisałam kilka pozycji, bo żadnej z nich nie znam. Dziękuję:)
    Pozdrawiam ciepluteńko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha Aniu, no nie powiem, zmobilizowałaś mnie ;)Jak nic w tym miesiącu się poprawię ;)
      pozdrawiam

      Usuń