Witam Wszystkich serdecznie ! Zapraszam do mojego świata tego zwykłego i tego z pasjami ...

środa, 5 lutego 2020

Styczeń i moje założenia

Powracam z moimi realizacjami ;)
 Hobby
Porobić coś innego to i wspólnie układaliśmy puzzle 2 x 1000 elementów Polecam miłe spędzenie czasu całej rodziny :)


Powstał też kącik wspomnień ramki ze zdjęciami - zdjęcia gdzieś leżą, obecnie mamy na kartach pamięci- dyskach . A tak miło na co dzień widzieć minione chwile :)


Były- może i są  jeszcze wyprzedaże ja nie szalałam.... parę drobiazgów nabyłam takich pierwszej potrzeby ( kupić to i więcej z szafy pozbyć się, cel wiosenny) bielizna, sweterek 15, bluza 12, koszulki 2x 5 zł, książka 10 ;)


kosmetyki kupiłam tylko pasty do zębów, tonik i maseczki(13 szt) brawo ja, a zużyłam (16 szt)
- świetny korektor catrice, pomadka makadamia z Yves Roche, tonik Ziaja- jagody acai 
- dobre czyli przeciętne Luksja płyn do kąpieli,olejek  macadamia do ciała Vis Plantis, saszetki Ziaja mydło jagody acai, krem do rąk gren pharmacy, do włosów szampon kolor Palette i odżywka O herbal- tatarak.
- taki sobie krem pod oczy Ziaja oliwkowy
- porażka mgiełka do ciała z Yves Roche - pachniało to dziwnie, skórę wysusza bo na alkoholu, nawet jako wodę toaletową nie dałam radę zużyć- do kosza

Przeczytałam  8 książek więcej o nich tu 

W styczniu udało mi się wszystkie me założenia spełnić : ćwiczyłam i na rowerze też jeździłam, a jak były filmy to i szydełko ( tylko co nieco mocy nabiera jeszcze)
Podsumowanie :
wyjścia- 2+1( jedzenie)
Hobby - inne puzzle x 2
Kosmetyki- kupione  13, zużyte 16
Książki- 8 ( 2 inna tematyka, 1 moja)
Zdrowie - ćwiczę i rower ....jest i przegląd  w realizacji haha

A w ogrodzie wiosna

Drodzy moi mili bawmy się i korzystajmy z życia, a celi i realizacji marzeń będzie wiele - czego wam życzę :)
pozdrawiam serdecznie i nowy miesiąc nowe wyzwania :)

25 komentarzy:

  1. Już nie mogę doczekać się wiosny☺ Piękne kwiatki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prymulka kwitnie całą zimę - miły to akcent przed kuchennym oknie ;)
      pozdrawiam

      Usuń
  2. Sporo się u Ciebie dzieje Beatko. U mnie też za oknem wiosennie, ale obawiam się o rośliny i o drzewa. Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak wiosna wokół pięknie wychodzi, mi już tulipany wzeszły -jak będzie mróz to po nich ...
      pozdrawiam

      Usuń
  3. Piękne podsumowanie stycznia ! Beatko, jak zawsze u Ciebie królują książki ! Ja Ciebie za to czytelnictwo cenię i podziwiam bardzo !!! Jeśli chodzi o kosmetyki to mogę Ci polecić mgiełkę do twarzy z aloesem i bawełną z Avonu. To produkt, który nigdy mnie nie zawiódł i polecam go każdemu. Pozdrawiam cieplutko :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ulu dziękuję - kiedyś kupowałam kosmetyki z Avonu ostatnio jakoś nie mam przedstawiciela może i dobrze bo muszę zmniejszyć swe zapasy ;)
      pozdrawiam

      Usuń
  4. Uwielbiam układać takie duże puzle. Ściana zdjęć super pomysł. U mnie się ochłodziło nawet był mróz. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coś innego niż tradycyjne obrazki, to taka odmiana na ścianach - a ile zabawy wspólnej :)
      pozdrawiam

      Usuń
  5. Na układanie puzzli to jest wspaniały pomysł:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Styczniem, no może troszeczkę były już w grudniu -zawładnęły puzzle. Fajna rozrywka planuję kolejne ale pewnie dopiero pod koniec roku ;)
      pozdrawiam

      Usuń
  6. Świetne podsumowanie! Ściana ze zdjęciami to wspaniały pomysł! Też mam kilka ramek, na razie pustych, bo jakoś ciężko mi się zabrać za wysłanie do druku;)
    Pozdrawiam Beatko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha Aniu ja też jeszcze w planach mam kolejne miejsce na ramki - tylko najpierw o zdjęciach muszę pomyśleć tak jak Ty ;)
      pozdrawiam

      Usuń
  7. Pomysł ze zdjęciami na ścianie jest świetny. A prawdziwa wiosna też już niedługo przyjdzie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miły we wspomnieniach tak na co dzień - gdzie byliśmy no i jak wyglądaliśmy (w szczególności syn) Jak sie patrzy to wiosnę już mamy - aby zima nie wróciła ;)
      pozdrawiam

      Usuń
  8. Kącik wspomnień masz bardzo fajny, lepiej to wygląda, niż porozstawiane zdjęcia w różnych miejscach. Mnie na coś podobnego namówiła kiedyś ciocia- malarka. U mnie jest mniej zdjęć, za to powiększone. Czasami je wymieniam, a członkowie rodziny ciągle sprawdzają, czy ich aby nie zabrakło. Prymulka śliczna, przyroda jest mądra, może zimy już nie będzie, pozdrawiam ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Iwonko u mnie 72 zdjęcia wybrane od momentu gdy sie z mężem poznaliśmy. Ciężko było wybrać z albumów, bo kiedyś robiło sie je na kliszach a negatywów brak (większość u mnie robionych wzdłuż) Też o tym myślałam, by za rok może część wymienić ;) Prymulka to chyba od jesieni kwitnie, w dobrym miejscu sobie rośnie :)
      pozdrawiam

      Usuń
  9. Fajnie reazlizujesz swoje cele Beatko, oby tak dalej :) Ten kącik ramek jaki super! Az żałuję że nie mam wiekszego mieszkania bo też bym sobie taki zrobiła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cele mobilizują ...i aby tak dalej ;) Lidziu ściany masz, to może zamiast jakiś tam obrazów parę ramek i własne zdjęcia :)
      pozdrawiam

      Usuń
  10. Kącik ramek jest z tego wszystkiego najlepszy. Widzę, że rozwija się Twoja pasja do puzzli. Podziwiam i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chwila wspomnień w mym kąciku :) Chwilowo więcej puzzli nie będzie, ale plan jest, by ułożyć jeszcze jeden widok i martwą naturę ;)
      pozdrawiam

      Usuń
  11. Fajnie że robisz coś innego. Moje prymule też kwitną. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko czasu brak na różności ;) U mnie tylko jedna w dobrym miejscu rośnie ;)
      pozdrawiam

      Usuń
  12. Easy "water hack" burns 2 lbs OVERNIGHT

    At least 160k men and women are losing weight with a easy and secret "liquid hack" to lose 2lbs each and every night in their sleep.

    It's very easy and it works on anybody.

    This is how you can do it yourself:

    1) Get a drinking glass and fill it half glass

    2) And then follow this weight losing HACK

    so you'll become 2lbs skinnier the very next day!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja również uwielbiam układać puzzle i chyba moje dzieci mają to po mnie. Teraz mamy nowe puzzle https://modino.pl/puzzle-rzym-virtual-reality-1000-el-clementoni-39403 i myślę, że przynajmniej z połowa obrazka już jest ułożona.

    OdpowiedzUsuń