Witam Wszystkich serdecznie ! Zapraszam do mojego świata tego zwykłego i tego z pasjami ...

wtorek, 5 stycznia 2021

Gwiazdka serwetka szydełkowa

 Stworzona w zeszłym roku i jeszcze przed świętami trafiła do osoby, która była nią zachwycona :)

Piękna, ale jej środek dla osoby która nie liczy, a robi tak z automatu bardzo wymagająca, bo co i rusz miałam błąd ....czyli prułam i robiłam haha ;) 


i od góry 


 kordonek nowosolski biały - fragment górny ...ta biel no cóż... w porównaniu do innej nie mój gust (jeszcze nie robiłam z kordonka bielonego - zobaczymy )

nie znam tego kordonka, więc nie wiem jaki jest w praktyce.  Pierwsza praca, którą na dodatek podarowałam :)

 Macie jakieś doświadczenie z tą nicią - piszcie :))) 

Pozdrawiam serdecznie




16 komentarzy:

  1. Rewelacyjna serwetka, a w szczególności jej wzorek.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Serwetka piękna, ja bym pewnie wybrała inny kolor - ten wygląda bardziej jak ecru. Jednak sam wzór i wykonanie pierwsza klasa.
    Uściski Beatko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nitka biała haha jak się na nią patrzy - a w robótce jednak coś pod ekri - ten efekt uwidocznił sie w połowie serwetki ;) to i brnęłam do końca :) pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  3. Wykonanie super, ale kordonek wybrałabym inny. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po fakcje ja też, ale ten też trzeba wykorzystać ;)
      pozdrawiam

      Usuń
  4. Piękna i pracochłonna serweteczka.Buziaczki dla Beatki:)))))

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo oryginalna i przepiękna jest ta serwetka:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Serwetka śliczniutka.
    Kordonek nowosielski mam, ale na razie w szufladzie, czeka na lepsze czasy, więc nie podzielę się doświadczeniami na jego temat 😊
    Życzę dobrego i spokojnego Roku, Alina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kupiłam ten biały i bielony bawełna - opinie czytałam, że dobry problemu nie ma a kolor to kwestia gustu :)
      pozdrawiam

      Usuń
  7. Bardzo ładna, tak czasami jest, że błędy nam się pojawiają.
    Beatko wszystkiego dobrego w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha i trzeba pruć jak się nie liczy a robi na oko ;) pozdrawiam

      Usuń
  8. Beatko mam biały i bielony- ten jest okej, w tym sezonie praktycznie wszystkie bombki dziergałam z Nowosolskiego Bielonego nr4, ale na serwetki lepszy jest nr3......Pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Biały jak ja kojaże -kiedyś to był taki naturalny - my przywykliśmy do bieli z różnych kordonków, a tutaj jest to bielony. Dusiu o to jeszcze krótko znasz - ciekawe jak długo biel utrzymują ;)
      pozdrawiam

      Usuń