Witam Wszystkich serdecznie ! Zapraszam do mojego świata tego zwykłego i tego z pasjami ...

niedziela, 3 stycznia 2021

Przeczytane w 2020 podsumowanie

 Magiczne 100 książek udało się przeczytać - jestem z siebie dumna i 33875  stron czyli średnio książka u mnie miała 338 (bez tych dodatków końcowych) Królowała Polska literatura, po którą zachęcam sięgajcie jak najczęściej  95 książek :) Kawa - herbata, bo trochę się zejdzie haha w (nawiasie ilość książek przeczytanych  tego autora ) za nawiasem ile napisał - wybrani autorzy ;)

 

Postanowienie:  to raz w miesiącu przeczytać coś innego niż obyczajówka, thriller- udało się 16 szt

Bardzo ciekawe książki - tematyka różnorodna :

 Kopińska J (4) z 5; Cejrowski W (5) z 15



były i thrillery, czy też kryminały : Puzyńska K(13) z 18; Chmielarz W (6) z 23

 



literatura młodzieżowa - zachwyciła mnie p. Jagiełło J (5) z 23, bo dogłębnie analizuje poruszone problemy  

 


wojna w tle ; Paszyńska M (7) z 15; Jax J (4) z 26; Gargaś G (13) z 28


 

obyczajówka  Socha N (7) z 49 -kryminał na wesoło Galiński J (3) z 4

kryminał na wesoło Rogoziński A (17) z 25 ; Rudnicka O (18) z 21: obyczajówka Witkiewicz M (24) z 49


obyczajówka- nowo poznane autorki w fajnych opowieściach

obyczajówka Wilczyńska K (19) 43; Trubowicz M(4) z 9

w nucie świąt : Szarańska J (5) z 17 ; Kordel M (14) 21


 Kolejnym założeniem - postanowieniem było, by czytać jedną książkę z własnej półki papierową, miesięcznie - udało się było 14 szt ;)

Wszystkie książki przeczytałam do ostatniej strony i raczej niewiele mnie zanudziło, czyli rok miniony czytelniczo był dobry :) 

Życzę wam moi mili:  wspaniałych chwil z cudownymi opowieściami i dużo czasu na czytanie - oczywiście zachęcam do sięgania po naszych autorów :)

Wszystkiego dobrego w nowym roku :)






 


18 komentarzy:

  1. No,no Beatko :) wykonałaś kawał dobrej roboty♥️ja niestety cały czas stoję w miejscu🔒🔒🔒🔒buziaczki:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anitko robisz co innego :)
      pozdrawiam i buziaczek

      Usuń
  2. Gratuluję, tylko tak dalej. Pomyślnego i zdrowego nowego roku.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ooo, ile polskiej literatury. Chyba nie znam osoby, która w 95% czytała przez rok rodzimych autorów. Rewelacyjny wynik.
    Beatko życzę Ci samych trafnych wybór czytelniczych!
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Literaturą Polską w zabawie zaraziła mnie Ania i tak stwierdziłam, że nasi autorzy świetnie piszą a niekiedy lepiej niż ci promowani - bo jakie szanse ma autor z niewielkiego państwa do tego wielkiego haha ;)Dziękuję Kasiu i również życzę udanej lektury :)
      pozdrawiam i buziaczek

      Usuń
  4. Świetny wynik :) I faktycznie w dużej większości u Ciebie to są polscy autorzy. Czyli sporo Polaków pisze książki ;) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu zatrzęsienie - mamy już na prawdę niezłe grono popularnych autorów - tych bardzo poczytanych i troszeczkę mniej no i tych co się gdzieś pojawiają ;)
      pozdrawiam

      Usuń
  5. Bardzo fajny wynik! Gratulacje! Muszę powiedzieć iż rozbiegłyśmy się czytelniczo, bardzo mało mamy przeczytanych tych samych pozycji. Już sobie pozapisywałam na ten rok do nadrobienia. Pozdrawiam i wszystkiego dobrego!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A to oznacza, że wybór książek jest tak wielki że haha za mało czytamy haha i spotkania są rzadsze ;) Zajrzę i zweryfikuję ;) pozdrawiam

      Usuń
  6. Nieźle 😁ja ostatnio czytam książki angielskie w celu poprawy angielskiego i przymierzam się do niemieckich. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu czyli się rozwijasz językowo fajnie :)
      pozdrawiam

      Usuń
  7. No przyznam jestem pod wrażeniem. Widzę sporo okładek, które mam w planach na ten rok + do poznania czeka Małecki, Orbitowski, Grabowska, Sekielski. Może u mnie ten rok bd polskim? :) Taki post podsumowujący rok jednak robi robotę :D
    Powodzenia i zaczytana w tym roku i zadowolenia z lektur. Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny mojego podsumowania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podsumowania są świetne- bo widzimy co czyta dana osoba i porównujemy swoje gusta. Mamy możliwość w zapoznaniu się z ewentualną lekturą ...itd Sekielskiego czytałam, a reszty nie znam do poznania :)))
      zapraszam ponownie pozdrawiam

      Usuń
  8. Gratuluję uzyskanego wyniku i oczywiście życzę, aby ten rok był równie dobry pod względem czytelniczym.

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  9. Beatko, podziwiam!!Większość znam,parę zap;isałam:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jadziu dziękuję -fajnie że coś dla siebie znalazłaś :)
      pozdrawiam

      Usuń