Witam Wszystkich serdecznie ! Zapraszam do mojego świata tego zwykłego i tego z pasjami ...

czwartek, 7 stycznia 2021

Grudzień minął

 Z wiadomych przyczyn nigdzie nie byłam, a w domu obejrzałam kolejne części Chyłki i całą masę powtórek z" rozrywki " No i śledziłam rozgrywki w darcie Polak Ratajski doszedł do ćwierć finału - te światowe  mistrzostwa 3.01.2021 wygrał Gerwyn Price . Oczywiście  naszych wspaniałych skoczków też śledzę i mocno trzymam kciuki :) wielkie brawa (zdjęcie z internetu) Turniej czterech skoczni wygrał Kamil Stoch, a na 3 miejscu Dawid Kubacki - brawa też dla pozostałych skoczków, skaczą wspaniale :)

Było smacznie - postanowiliśmy sami zrobić sushi  i wyszło bardzo dobrze i pysznie, po prawej współpraca z dziećmi  :) 

 Dostałam wspaniały prezent od Anitki -  dziękuję i buziaczek kochana  

kosmetycznie kupiłam - o wychodzi na to że nic 

a zużyłam  : Luksja mydło do rąk- lubię je, mydło babuszki agafii żurawina - fajne, ziaja - do higieny intymnej- było ok, sensual krem do depilacji - dobry, soraya balsam - fajny delikatny zapach, palette farba do włosów ok, farmona jantar odżywka wcierka - coś trzeba robić i mieć nadzieje, dr. sante odżywka do włosów - średnio; ziaja serum - to jest 2 opakowanie i dla mnie jest dobre; fito krem - perfuma więc to co podają w składzie niby naturalny to ściema; ziaja pasta do oczyszczania - taki drapak dobry; bielenda pianka do mycia - fajna wydajna; colgate zel do zębów - słaby; wibo błyszczyk - ok; green pharmacy - pomadka oli fajna

 Czytelniczo 6 książek w klimacie świąt więcej o nich tu i roczne podsumowanie tu

 naszło mnie na szyszki i powstały ozdoby ( gdzie były jeszcze zobacz tu)

 była  serwetka szydełkowa i stroik 

odwiedził nas Mikołaj, to będzie się działo puzzle, a jedne takie drewniane o ciekawych elementach ;)


 


 Parę dni były dzieci,  było bardzo dużo grania w karty- gry ;) lubicie taką formę rozrywki

Pozdrawiam serdecznie





14 komentarzy:

  1. Podobnie jak Ty, kibicowałam naszym skoczkom. Smakowicie wyglądają te potrawy. W tle wypatrzyłam również piękną serwetę. Pozdrawiam pierwszy raz w Nowym Roku! Niech będzie dobry.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sushi jeszcze do dopracowania ale smaki wszelakie już sobie tworzymy - trochę kosztowne - pracochłonne, ale jakie pyszne :) Dziękuję tak na stole leży duża prostokątna serweta :)
      Wszystkiego dobrego

      Usuń
  2. W dobie pandemii też dużo czytam. Szyję zamówienia i również kibicowałam 🙂 Szyszkowe ozdoby są przepiękne, podziwiam też sushi na pewno wyszło smaczne 🙂 Pozdrawiam i mam nadzieję, że w końcu wrócimy do normalności.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba jakoś sobie wypełniać czas- no i umilać:))
      pozdrawiam

      Usuń
  3. Sushi nie jadam, sportu nie oglądam, ale podziwiam Twoje prace.
    Pokażesz już ułożone te drewniane puzzle? Wyglądają mega ciekawie.
    Buziaki Beatko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha ja też kiedyś mogła bym tak powiedzieć - ale sushi czemu przecież może być warzywne, my robimy 2 rolki tak i dwie z łososiem wędzonym ;) Mnie na dobre sushi zabrał syn - a jem je raptem od może dwóch lat :))
      buziaczek

      Usuń
  4. Masz rację,że w telewizji mamy prawie same powtórki. Sport jest domeną mojego syna i najstarszego wnuka. Ja czasem popatrzę, ale wrzaski kibiców mnie drażnią. Brak sensownego zajęcia jest gorszy od nadmiaru obowiązków, to już wiem. Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najgorsze wrzaski na meczach, gdy jeszcze używali tych trąbek - ból głowy murowany haha - zabronili wnoszenia na stadion ;) Iwonko obowiązków zawsze jest sporo ale trzeba je sobie wyważyć ...pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  5. Jas też kibicuję naszym skoczkom:)No i trochę twórczo spędziłaś ten grudzień:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Staram się coś tam działać i wypełniać czas :)
      pozdrawiam Jadziu

      Usuń
  6. Skoki narciarskie też lubię oglądać. Tak samo jak układać puzzle. Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak ten czas leci rok temu układałam puzzle to i z przyjemnością poukładam kolejne :)
      pozdrawiam Karolinko

      Usuń
  7. Fajne podsumowanie. Sportowo oglądałam to samo. Świetne dekoracje, a z książek czytałam inne świąteczne, obecnie "Uwierz w Mikołaja".
    Pozdrawiam Beatko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świątecznych książek w tym roku było bardzo dużo haha w dwa miesiące byśmy nie przeczytały ;)
      pozdrawiam Aniu

      Usuń