Witam Wszystkich serdecznie ! Zapraszam do mojego świata tego zwykłego i tego z pasjami ...

wtorek, 1 maja 2012

Kwietniowe - książki

Wiosna i czas ogrodu , więc trzeba dzielić czasem między książką a szydełkiem . I tak mam w kwietniu przeczytane 2 książeczki i obie super ...
Cobena uwielbiam , bo każda jego książka  zaskakuję i nigdy do końca nie wiadomo kto zawinił. W tej akurat wplecione jest życie reporterki która na gorącym uczynku łapie zwyrodnialców , ale tym razem się wszystko komplikuję....W miasteczku ginie dziewczynka czy sprawy się łączą czy nie ? Zapraszam do lektury kryminału , thrillera.... 

Makatka- Grocholi i jej córki  to świetna książka z życia wzięta i umiejętnie ujęte sformułowania, aż chce się cytować niektóre z nich . Sytuacje z ich życia, opisane z punktu widzenia matki i córki ....Kobieca literatura polecam :)

Rowerowo- liczę kilometry było14
+11 wczorajszy czyli kwiecień 25km :)  jak szybko licznika nie kupię to też będzie wtopa ;)
 gimnastyki już się nie doliczę przepadłam na którejś godzinie w ostatnim tygodniu było 5-6 godzin :)

Dziękuję za odwiedzinki 


4 komentarze:

  1. Dzięki za odwiedziny, pozdrawiam i zapraszam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło Cię widzieć ,zapraszam ponownie :)
      Pozdrawiam

      Usuń
  2. ...ja też teraz "zrowerowana" jestem. Pozdrawiam serdecznie i dziękuję.papa

    OdpowiedzUsuń
  3. Anielko rower świetna sprawa ;)
    Dziękuję za odwiedzinki ,Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń