Witam Wszystkich serdecznie ! Zapraszam do mojego świata tego zwykłego i tego z pasjami ...

wtorek, 4 września 2012

zapasy na zimę

A ja dorobiłam sobie ogórasów  w chilli tym razem pokroiłam dałam 2 szklanki cukru  i powiem wam że trzeba dać więcej ok 0,6 kg - 0,7 kg przepis tu
Reni mi zrobiła smaka leczem tak i ja dzisiaj sobie zrobiłam 4 słoiczki na zaś : papryka pomidor, cebulka i kabaczek ....a na dziś wersja z kiełbaską :) I mam już pudełko do zamrożenia pokrojonej  papryki ....w zimę jak znalazł ;)

Pozdrawiam serdecznie , dziękuję za odwiedzinki :)))

2 komentarze:

  1. Trzeba robić zapasy, pewno. Pudełko poznaje chyba po lodach z Biedronki ? Ja też tych pudełek używam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ewo oj odchorowałam tą cebule, ale u mnie są panowie którzy zjedzą ;) hihi dobre są te pudełka bardzo wytrzymałe...

    OdpowiedzUsuń