Witam Wszystkich serdecznie ! Zapraszam do mojego świata tego zwykłego i tego z pasjami ...

czwartek, 11 kwietnia 2013

Wiosna i pare kwiatuszków ...

U mnie mimo zalegającego jeszcze śniegu, dzisiaj pojawiły się pierwsze krokusy ;)
Uwielbiam wychodzące kiełki i te czubeczki wszelakich cebulek jak i bylin ...już i one są - psi ząb , tulipany
Na parapecie też nadal kwitnąco cyklameny , kalanchea
Zlitowałam się i usztywniłam takiego storczyka wyszedł dość spory





Przeczytałam :
a tak, mam słabość do tego jegomościa, no nic na to nie poradzę;)
 Są to przezabawne historyjki dla dzieci i młodzieży - polecam
I moje dwa słodziaki wygrzewające się na słoneczku
Dziękuję za odwiedziny i miłe komentarze :))))
Pozdrawiam serdecznie

15 komentarzy:

  1. Pierwsze kwiatuszki bardzo cieszą. Ja też już biegałam z aparatem po ogródku, ale nie było czego fotografować, tylko w domu drugi amarylis zakwitł.

    OdpowiedzUsuń
  2. Szczęściara kwiatki już u ciebie kwitną! Uwielbiam Mikołajka , nam pierwszą i drugą część nowych przygód! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajne są te książki - taki luzik z humorem :)))

      Usuń
  3. Śliczne kwiatki :) A szydełkowy storczyk zachwycający :)
    Pozdrawiam wiosennie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ach jak pięknie i wiosennie... :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładny Ci wyszedł ten storczyk :) Wiosna piękna u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też uwielbiam wiosnę :-)
    Storczyk - cudny! Bardzo mi się podoba. A pieski są słodkie...
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale u Ciebie kolorowo w ogródeczku a u mnie niestety szaro. A storczyk bardzo fikuśny :) pozdrawiam serdecznie Viola

    OdpowiedzUsuń
  8. Storczyk przecudny! Piękna wiosna u Ciebie!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. U mnie jeszcze zima w ogrodzie:( a u Ciebie kolorowo i radośnie:)Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie się już robi w twoim ogrodzie, ja bym pogłaskał chętnie takie słodziaki. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuję serdecznie za sympatyczne komentarze :)))
    Wiosna już na dobre zagościła w mym ogródku :)))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. U mnie psi zęby nie chcą rosnąć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, ale tak niestety Aniu bywa ,że u jednych cacy a u innych ni w ząb ;)

      Usuń