Witam Wszystkich serdecznie ! Zapraszam do mojego świata tego zwykłego i tego z pasjami ...

piątek, 12 czerwca 2015

Brązowa serweta i rarytasik w ogrodzie

Jakiś to brąz to pewne -zdjęcie ciut rozjaśniło kolor , ale pewne jest że jest to serweta lub bieżnik o uroczym wzorku na ławę lub stół ;) Ja uwielbiam robić tak naokoło ( macie coś ciekawego ze wzorów na coś takiego większego - z chęcią przygarnę ;)
Oto i moje dzieło
Każdy coś tam ma w ogrodzie z rarytasów a u mnie to
   delospermia  z białym środkiem( delikatna- mizerotka ) już przekwitła, mam i jeszcze całą żółtą jeszcze nie kwitła tylko ta to pasywna już jest ;)

i biała hosta ach czy dotrwa by zakwitnąć,  oj nie wiem takie to małe mizerne poprostu ginie w mym ogrodzie już widać jasne przebarwienia że marnieje ale tak jest co roku to już 3 rok bodaj ...
 Zmykam podlewać bo ja ciągle deszcz wywołuję a tu ani widu ani słychu .....trawy to ja już nie mam ba tak bywa  ;)

Fajnie że jesteście - fajnie że do mnie zaglądacie i miłe słówko zostawiacie :)))
Pozdrawiam 

26 komentarzy:

  1. Serweta jest piękna! a jej wzór jak to u ogrodniczki,w listeczki...:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ladna ta serwetka. Podziwiam ze takie duze projekty na szydelku robisz. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bieżnik bardzo ładnie się prezentuje a kwiaty wyglądają cudnie.Pozdrawiam:)

      Usuń
  4. Ten bieżnik chodzi za mną od jakiegoś czasu:) Teraz napatrzę się u Ciebie to kto wie czy nie zrobię:) Hostę widzę pierwszy raz i od razu zaczynam poszukiwania informacji na jej temat:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu do zrobienia bieżnika zachęcam jest uroczy bo każde ananaski sa inne , a co do hosty urocza ale jak ja to mówię pod szkiełko taki rarytas, który króciutko rośnie i marnieje za rok pewnie znowu wyjdzie hmmm może miejsce muszę zmienić ;)

      Usuń
  5. Serweta piękna, podziwiam. Naprawdę super.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bieżnik rewelacyjny!!! Hosta albinoska prawdziwy rarytasik. Szkoda że trudna w uprawie. U mnie delosperma nie przetrwała zimy:( Nie to nie, jej strata, juz jej więcej nie zaproszę do ogrodu hehe.
    Miłego weekendu Beatko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak Aniu nic na silę chce to niech rośnie nie to trudno ;) tyle wspaniałości jest wokół :))))

      Usuń
  7. Pięknie wykonałaś tą serwetę:) jest się czym pozachwycać:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super bieżnik:) U nas też z trawy zrobiło się siano. Plus taki, że nie trzeba kosić ale trawa wygląda tak brzydko, że aż przykro patrzeć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hihi trawy brak tej szlachetnej u mnie to taka łączkowa dogorywa ;)))

      Usuń
  9. Serweta świetna, taka delikatna :)

    OdpowiedzUsuń
  10. kiedyś robiłam na szydełku dużo i mam kilka schematów, ale czy jest coś dużego nie pamiętam.
    Twój bieżnik jest śliczny!
    co do deszczu to podobno u nas pada codziennie od tygodnia, tak samo jest z burzami- ale niestety tylko w prognozach bo deszczu ani na lekarstwo
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hihi w prognozach to pada ....u mnie z soboty na niedziele popadało nareszcie, a dziś bokami poszło czyli jutro podlewanie mnie czeka ;)
      Renatko ja mam sporo schematów tylko wiecznie szukam tego co to w oko wpadnie, bo wole takie naokoło dziergać - a tych większych to tak niewiele w sieci fruwa :)

      Usuń
  11. Cudny bieżnik :-) Doskonały kolor i przepiękny wzór.
    Roślinki cudne!
    Pozdrawiam serdecznie. ..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolorek Kasiu to taki mocniejszy jest brrr aparat go rozjaśnił ciut ;)

      Usuń
  12. Bardzo ładny bieżnik.Szkoda tej hosty ,ze jest tak trudna w uprawie,i tak Ci marnieje.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Oj poluję na taką hostę - pilnuj bo szkoda by padła - kwiatuszek też delikatnie cudny ! Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewo padnie na bank ale odbije za rok - taki jej urok jak widać ;)

      Usuń
  14. Ooo, piękny bieżnik - bardzo mi się podoba :)
    A hosta - cudeńko, jeszcze takiej nie widziałam!

    OdpowiedzUsuń
  15. Wspaniały bieżnik!!! Piękne kwiaty!!!
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale boska ta serweta. I kwiatki piękniutkie.
    xxxx

    OdpowiedzUsuń
  17. Ta ostatnia roślinka jest bardzo ciekawa, nigdy nie widziałam takiej na żywo :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Tez taka śliczną żółtą delospermie miałam i mi ślimaki wyjadły do cna :/ a ta funkia jaka piekna , pierwszy raz widze cała białą :D a bieżniczek, no musiałaś sie nieźle napracować , ale efekt cudny :D

    OdpowiedzUsuń