Witam Wszystkich serdecznie ! Zapraszam do mojego świata tego zwykłego i tego z pasjami ...

środa, 24 czerwca 2015

Poczytałam sobie w czerwcu

Coś bym poczytała tylko sama nie wiem co, na co mam ochotę coś mnie w tym miesiącu nic nie porwało ....doszłam do wniosku że trzeba mieć nastrój do danego typu literatury by coś z niej wyłuskać pozytywnego , a może jestem w błędzie i te ówczesne książki są pisane aby pisać hmmm

Nora Roberts - Smak chwili cz 3
Kwartet weselny - urzekł mnie ten klimat i musiałam sięgnąć po kolejną część . Tym razem zagłębiamy się w smakołykach bo nasza bohaterka jest mistrzynią wypieków tortów i w tej kwestii za mało wspaniałości - mogła bym czytać więcej i więcej nawet przepis bym przygarnęła ;) Ale poza tym romansik to taki sobie ...2011 r wy

Maria Nurowska- Miłość rano miłość wieczorem
W czasach wojennych wzięli ślub i ich drogi się rozeszły. Ciekawa opowieść ukazująca życie ale nie tamte tylko już ówczesne gdzie jest miłość, gdzie coś nas poróżniło i rodzą się następne pokolenia które dorastają w innych krajach ....me myśli są neutralne do tej pozycji ;) 2014 r wy

Monika Szwaja - Powtórka z morderstwa 
Gdybym czytała tę książkę naście lat temu pewnie bym się zachwycała a dziś no cóż, troszeczkę za dużo zbędnego tekstu rozważającego może nie ten styl ... w sumie pomysł dobry chyba ja za szybko przewiduję końcówki choć kryminał może być.  2006 r wy

Marek Żak - Gwałt w Nowym Jorku i inne opowiadania 
Och ten gwałt, to opis znanej afery jak to się wrabia polityka by zgwałcił ....i takie tam krótkie opowiadania . Nic specjalnego co by mnie zaciekawiło i zatrzymało na dłużej, choć nie powiem że książka nie może być kontrowersyjna, a niektórych nawet szokować dosłownością słowa .2014r wy


Agnieszka Lingas- Łoniewska
Łatwopalni cz 1 Przebudzenie cz2 Wybaczenie cz3
Myślę to się będzie działo i koniec pierwszej  książki, czyli niewiele tej historii co to z niej coś można wynieść a i zakończenie takie że trzeba sięgnąć po kolejną część ....
2 wszystko się układa życie się toczy dalej dobra niech będzie 3 jak już wypożyczyłam  to czytam dalej ....i wybaczenie najfajniejsze bo bohaterów sporo i tak sobie układają wszystko i wszystkich taka sielanka . Ale nie da się tych pozycji czytać osobno bo są powiązane czyli kontynuacja .
  To chyba powinno paść pytanie poco 3 części mogła być jedna fajna książka i jak nie wiadomo o co chodzi to chodzi o ....A tak to jest to takie powielanie w 3 częściach miłości od pierwszego wejrzenia no proszę aż 4 pary autorka połączyła  tylko jednym spojrzeniem ;)

Eric-Emmanuel Schmitt - Napój miłosny 
 Na jeden wieczór do rozważenia - kobieta czy mężczyzna kto wygrał  ? czy to my kobiety musimy być te wybaczające ? jak się mężczyźnie znudzi to co wolność - słowem to autor trochę poleciał bo przyjaźń może być ale nie bezczelność po nie udanym związku .... i jak to w każdej dziedzinie życia bywa można wysuwać wiele argumentów za i przeciw to tyle ;) 2015 r wy
Wyzwanie :Polacy nie gęsi czyli czytajmy polską literaturę

Mam nadzieje że nie zanudziłam
Miłej lektury życzę i ja muszę coś wyszukać na lipiec ;)
Pozdrawiam serdecznie 



23 komentarze:

  1. Nie czytałam żadnej z tych pozycji , ale chętnie sięgnę po napój miłości :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Psychologiczne podejście dobrze że nie poradnik - czasami trzeba troszeczkę po rozważać sobie, a jeszcze jakby było z kim ....;)

      Usuń
  2. Lubię polską literaturę, fajnie poczytać o własnym podwórku:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak i trafiają się na prawdę dobre pozycję, to czemu nie czytać naszej literatury :) Polecam

      Usuń
  3. Nurowskiej książkę chciałabym przeczytać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jest zła i może się spodobać ;)

      Usuń
  4. W ojczystym języku wychwycimy wszystkie niuanse, a tłumaczenia nie zawsze oddają, co autor miał na myśli. Nie mniej jednak najważniejsza jest jakość literatury. Dobrze, że sugerujesz ciekawe pozycje, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Iwonko kwestia gustu i nastroju w danym momencie na co mamy ochotę - staram się być obiektywna ;)

      Usuń
  5. Z tych autorów czytałam tylko coś Szwai, ale inny tytuł. Generalnie jeśli chodzi o książki wolę odpłynąć w fantastykę i SF :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szwaja specyficznie piszę ale ostatnie jej książki bodaj dwie bardzo mi się podobał, ta nie jest zła...... ostatnio nie lubię jak autor powiela w kółko ten sam tekst ;)
      To w ogóle nadajemy na innych falach fantastyka ani SF mi nie podchodzą ;)

      Usuń
  6. Jak najbardziej zgadzam się, że do danej książki trzeba mieć nastrój - w pewnych warunkach ta sama ksiażka może zrobić kolosalne wrażenie, a w innych zupełnie się nie spodobać:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak a niektóre tematy nawet drażnić i zamiast wywoływać w nas współczucie , ach tylko sięgając po książkę tak naprawdę nie wiemy czego się możemy spodziewać :)

      Usuń
  7. Mi też jakoś czytanie ostatnio gorzej idzie. Ale u mnie to chyba przez nowy haft;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tam jak ręce zajęte to jesteś usprawiedliwiona jak widzisz ja w zawieszeniu jestem bo sama nie wiem co chcę i to w każdej dziedzinie niezdecydowana ;)

      Usuń
  8. Genialne książki. A tak wogóle to pani ma genialny blog.
    Chciała bym żeby pani też weszła na mojego bloga.
    Szkolnylook1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj to ja już taka stara że pani ;) Odwiedzę i Ciebie :)

      Usuń
  9. dzięki za polecenie sporo tego

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie wiem czy czytałaś serię T.Valko "Arabska żona", "Arabska córka", "Arabska krew", "Arabska księżniczka". Ja jestem zachwycona! Teraz wypożyczyłam Magdaleny Kordel "Wymarzony dom", "Wymarzony czas", i jest jeszcze "Tajemnica bzów", podobno rewelacyjne.
    Pozdrawiam Beatko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O serii arabskiej słyszałam - może kiedyś sięgnę ;) A Kordel z chęcią bym przeczytała ale u mnie nie ma w bibliotekach :)

      Usuń
  11. jakoś nie mój typ literatury, ja uwielbiam kryminały :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Akurat tutaj to tylko Szwaja - w której troszeczkę czegoś mi zabrakło ;)

      Usuń
  12. Kwartet weselny pochłonęłam jednym tchem, a byłam w owym czasie we własnym klimacie ślubnym :P Reszty nie znam (jeszcze) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I jak sądzę podobał się :) Asiu za dużo jest książek ale czasami wspólne tematy mogą się trafić ;)

      Usuń