Witam Wszystkich serdecznie ! Zapraszam do mojego świata tego zwykłego i tego z pasjami ...

środa, 18 lutego 2015

Koszyczek szydełkiem stworzony

Różnie to jest różnie to bywa i niby mam sporo do stworzenia, jakieś plany szydełkowa ....a jednak nachodzi takie nie wiadomo co i się nic nie chce ach ciężkie chwile ok dziś liczę na młodego przystojnego rehabilitanta ;) albo konkretną rehabilitantkę - czyli przez kolejne 2 tygodnie będę padnięta ;)
Ale się rozpisałam a miał być tylko koszyczek taki średniej wielkości dość uroczy o taki- idealny do wszystkiego ....

Fajnie że jesteście, fajnie że do mnie zaglądacie i  miłe słówko zostawiacie :)))
Pozdrawiam

34 komentarze:

  1. Piękny koszyczek...czym usztywniałaś?

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładny koszyczek, lubię takie wzory, pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny koszyczek :-) Piękny wzór.
    To ja życzę Ci tego przystojnego rehabilitanta :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. koszyczek przecudowny ! i życzę zdrówka , bo wiem co to znaczy gdy go komuś brakuje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję oj troszeczkę więcej by mi się przydało :)

      Usuń
  5. Trzymam kciuki, żeby rehabilitant był przystojny;) A koszyczek jest śliczny:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przystojny był jeden, ale mi się niestety nie trafił :)

      Usuń
  6. Super koszyczek i jaki fajny wzorek.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny koszyczek :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Niech Cie postawią Beatko na nogi, a ja po grypie, którą własnie przechodzę mam nadzieję, ze złapię ciepły dzień i w końcu wywiążę się z obietnicy. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. spoko- pomalutku , wyzdrowiej bo przeziębienie może wymęczyć ....głowa boli w kościach łupie brrrr ;)

      Usuń
  9. Śliczności Beatko!!!!!!!buziaczki:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny wzór i kształt koszyczka, uroczy element dekoracji domu .Pozdrawiam życząc owocnej i skutecznej rehabilitacji pod okiem przystojnego rehabilitanta.

    OdpowiedzUsuń
  11. Koszyczek śliczny. Miałam pytać czym usztywniałaś, ale już doczytałam w komentarzach, że cukrem. Zdrówka Ci życzę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mogę dostać wikolu, bo bym i nim spróbowała a tak to cukier mam sprawdzony choć czasami mało jest cukru w cukrze ;)

      Usuń
  12. Serdecznie dziękuję za przemiłe słowa :)))
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Zdrówka życzę i kompetentnych, młodych rehabilitantów !!! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny koszyczek.Pozdrawiam i życzę udanej rehabilitacji.

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczny koszyczek.
    Życzę zdrowia.

    OdpowiedzUsuń
  16. Oj dawno mnie u Ciebie nie było. Po tak długiej przerwie powitał mnie bardzo urokliwy koszyczek :) Takie widoki lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczny koszyczek,próbowałam usztywniać na cukier,ale mi nie wychodzi,coś robię nie tak tylko co ?
    Dużo zdrówka życzę,pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie mało cukru w cukrze ;)
      Musisz w równych proporcjach dać wodę i cukier , na małym ogniu tak gotować z 5 min i powinno być sztywno :)

      Usuń
  18. Ale cudeńko! Jaka ty jesteś genialna.

    OdpowiedzUsuń
  19. Serdecznie dziękuję dziewczyny za przemiłe wpisy :)))
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń