Witam Wszystkich serdecznie ! Zapraszam do mojego świata tego zwykłego i tego z pasjami ...

niedziela, 8 lutego 2015

Szydełkowy koszyczek

Czy to już czas no nie wiem - ale powstał pierwszy koszyczek ....miały być inne boki, ale koncepcja nie wyszła, więc powtarzałam ten sam wzorek co na spodzie i powstał bardzo ciekawy koszyczek ( wzorek dopasowywałam sobie do miseczki )
 Czy lubicie sałatki ?
 Bo ja tak i to takie -coś z niczego, co zostaje i tak wrzuciłam do miseczki co mi w lodówce zostało i wyszła pychota: różne sałaty, pomidor, papryka, kukurydza, smażona pierś w przy. gyros i sos francuski ;)
Faworki się nie złapały - tak szybko wyszły ;)

Pozdrawiam i do miłego :))))




18 komentarzy:

  1. Śliczny koszyczek! U mnie dzisiaj pączusie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Takie sałatki są najlepsze a koszyczek jest fajny:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Koszyczek śliczny ! U mnie też już jakoś świątecznie inaczej. Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  4. koszyczek super a apetytu mi narobiłaś wiec zmykam do kuchni

    OdpowiedzUsuń
  5. Pomysłowy koszyczek! Ja też uwielbiam takie sałatki! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny koszyczek, może jeszcze za wcześnie, ale ja już też powoli jaja dłubię.Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie wyszedł ten koszyczek. Ja mam też w planach zrobić jakiś na jajeczka - może zdążę:)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Uroczy i ślicznie wypracowany koszyczek. Będzie pięknie komponował się jako dekoracja wielkanocna. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny koszyczek - pięknie wygląda :-)
    Sałatka pysznie wygląda... uwielbiam takie :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny koszyczek!!! Sałatka przepyszna, ja też uwielbiam takie sałatki:)) Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczny koszyczek! Sałatki też kombinuję z tego co mam.
    Pozdrawiam Beatko:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładny koszyczek ,sałatki uwielbiam .
    Postanowiłam troszkę się oszczędzać z jedzonkiem po nowym roku ,więc sałatki goszczą u mnie na co dzień .
    Pozdrawiam Ewa

    OdpowiedzUsuń
  13. Beatko,śliczny koszyczek!!!!! a sałatka pychotka:)mniam:)))
    Buziaczki:))))

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczny koszyczek:) a sałatka wygląda przepysznie:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Koszyczek cudo! A sałatkę zrobię sobie na sobotni wieczór do filmu.. ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Serdecznie dziękuję za przemiłe wpisy :)))
    Jest mi bardzo miło je czytać :)))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń