Witam Wszystkich serdecznie ! Zapraszam do mojego świata tego zwykłego i tego z pasjami ...

czwartek, 12 lutego 2015

Męska to jest sprawa czyli stringi szydełkowe na Walentynki ;)

Mam już naście lat i żeby nie było za nudno to w tym roku moja połówka odkryje może jutro wieczorem a może w sobotę rano takiego jegomościa w swej torbie do pracy ;)
Jak myślicie będzie szok jak zamiast kluczy czy tam czegoś innego wyciągnie stringi w kształcie uroczego słonika ....
Oczywiście żeby podnieść ego- słonik ma przywiązaną trąbę którą można sobie opuścić ....
Tylko szkoda że nie zobaczę minki ....po Walentynce, ale niespodzianka powinna się udać :))))
Każdy wiek jest dobry na małe szaleństwa i odrobinę luzu,  a jak tam u Was będzie zabawnie :)

Pozdrawiam serdecznie 


16 komentarzy:

  1. Czadowe!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Ale będzie się działooooooo:))))))))

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniały słonik :-) Świetne stringi :-)
    Ja mojemu Walentemu podobny prezent zrobiłam w tamtym roku i osiągnęłam olbrzymi sukces :-) Czego i Tobie życzę :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O to jednak coś w tym jest że po nastu parunastu latach trzeba sobie wspólnie pożartować :)

      Usuń
  3. Hahahahahhahaha:))))))))))))))))))))))))))))))))))

    OdpowiedzUsuń
  4. Też zrobiłam kilka, ale nie jako stringi tylko ocieplacz na tą ważną część;)
    Świetny słonik:)

    OdpowiedzUsuń
  5. ha ha no pewno, że tak. Fajny. Będzie śmiechu oj będzie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny prezent zrobiłaś swojemu M :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Myślę że zdziwko było ....;)
    pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny

    OdpowiedzUsuń
  8. Hi hi hi !!! To jest pomysł !!! Walentynki z przymrużeniem oka !!! Podoba mi się :)) Buziaki :))
    Beatko , dziękuję za każde słowo wsparcia. Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ulu buziaczek - czasami trzeba przymrużyć oczko ;)

      Usuń
  9. No to wesoło było:)))) Świetny pomysł:)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń