Witam Wszystkich serdecznie ! Zapraszam do mojego świata tego zwykłego i tego z pasjami ...

środa, 25 lutego 2015

Lutowe kosmetyczne zakupy

Jak się powiedziało A to i B musi być - w poprzednim miesiącu wspominałam, że jeszcze uległam promocji i za pół ceny zrobiłam zakupy w YR( całość ok 111 zł- perfumy dostałam gratis ) Zakupy przyszły w lutym hihi to w takim razie się nie liczy do mojego postanowienia - nie kupować więcej żeli do kąpieli ;)
- jestem bardzo ciekawa tej pomarańczy z czekoladą ;)

Ta zielona kostka to mydło 300 g w promocji niecałe 8 zł i syn zadowolony bo on tylko mydła w kostkach uznaje do mycia - delikatny miły zapach - w promocji można się skusić
- zmywacz to  tradycyjny śmierdziuch  / kiepski zakup
- lakier do paznokci wyglądał na perłowy a jest bezbarwny z drobinami świecącymi / nie tego oczekiwałam ( już nigdy przez internet lakieru nie kupię )

Luty to już tylko potrzebne zakupy choć skusiłam się  na kremy do rąk( całość 46 zł więc szaleństwa nie było)  ;)
- Ciekawa jestem tej Isany - tani krem do rąk 300ml za coś ponad 6 zł ( czeka w kolejce)
- bloker przeciw poceniu podobno rewelacyjny i tani produkt coś ponad 6zł (testuję na razie ok )
- maseczka kakaowa Ziaja  bardzo fajna- cudny zapach
Była promocja bardzo fajna bo krem do rąk ziaja - 2,40 szt , cztery pory roku za 3,20 i mydło 2,90 po prostu okazja (całość to 17 zł :)
Jak widać byłam dzielna i szaleństw nie było - wszelakim pokusa się oparłam i obym w marcu tak się trzymała , choć nie mogę postanowić, ani obiecać że nic nie kupię ;)

Post motywujący mą osobę żeby się nie dać i wykorzystywać zgromadzone zapasy ;))))

Pozdrawiam serdecznie i trzymam kciuki za Wasze postanowienia, jak tam trzymacie się jeszcze dzielnie :)))


15 komentarzy:

  1. Hihi... rozumiem Cię, ja nie mogę wejść do sklepu ogrodniczego i sklepów z prasą, szczególnie rękodzielniczą;)
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do punktów z prasą mam daleko na szczęście a ogrodniczy - czekam wiosny ;) Aniu tylko szkoda że nie ma promocji na roślinki hihi bo bym przepadła :)))
      pozdrawiam

      Usuń
  2. Wow, jakie nowości! Mnie zapach czekolady z pomarańczą jak i czerwonych owoców bardzo przypadł do gustu :) Świetne zakupy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak fajnie czytać że miłe zapachy już się nie mogę doczekać kiedy wypróbuję ;)

      Usuń
  3. Ale świetne zakupy, same cudowności :)

    OdpowiedzUsuń
  4. oj znam ten ból, ale walczę i na razie wygrywam, zużywam to co mam, a to co chciałabym wydać, wrzucam do skarbonki na poczet funduszu wakacyjnego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu ja w zeszłym roku do magicznego słoiczka od Ciebie wrzucałam co nieco na roślinki :)))

      Usuń
  5. O matko!!!!jak Ci zazdroszczę:)tyle pachnideł:)ale bym sobie powąchała:)czekoladę z pomarańczą:)))
    Buziaczki!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anitko kochana jeszcze nie wąchane - upchane do zapasów :)) Opakowanie otwarte ma swój okres ważności i czasami bywa krótki , a produkt nie otwarty ma datę ważności - a to są dwie różne rzeczy :)))
      buziaczek Anitko

      Usuń
  6. Serdecznie dziękuję za odwiedziny i miłe wpisy :)))
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Najlepiej samej robić kosmetyczne zakupy, wiesz, co do czego i zapachy możesz wybrać ulubione. Prezentowe kosmetyki są miłe, ale nie zawsze się sprawdzają.Pozdrowionka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Iwonko nie do końca Cię rozumiem jak wybrać zapachy - kosmetyków nie powinno się wąchać bo od pierwszego otwarcia leci już ważność produktu ( słoiczek z okresem przydatności nie data)....czyli możesz kupić już coś przeterminowanego bo przed Tobą pani sobie 4-6 miesięcy wcześniej wąchała i na rękę wylewała ....
      My mamy mentalność otwierania i wąchania niestety a producenci nie wszystko jeszcze zabezpieczają przed niechcianym otwarciem a szkoda :)
      Iwonko nigdy nie wiesz czy dany produkt u Ciebie się sprawdzi to jak w loterii ;)
      pozdrawiam

      Usuń
  8. Świetne nowości, miłego używania :)

    OdpowiedzUsuń