Witam Wszystkich serdecznie ! Zapraszam do mojego świata tego zwykłego i tego z pasjami ...

sobota, 27 października 2012

Chusta w zielonych odcieniach

Na zaczynałam chust hihi tylko każda z innej niteczki , sprawdzałam która nitka będzie dla mnie najfajniejsza i teraz przyszedł czas by kończyć ( idzie do szuflady - na prezencik będzie jak znalazł ). I tak powstała z Angory Batik kolejna, tylko teraz w ślicznych odcieniach zieleni - wzorek już znany- robi się bardzo fajnie i szybko ;)

I u mnie dziś biało, zimno ach je ...

Pozdrawiam serdecznie trzymajcie się cieplutko :)))

21 komentarzy:

  1. Piękna Beatko!!!!Szydełko górą:)U mnie biało!br..br..br Pozdrowionka:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak najbardziej szydełko hihi coś mnie te druty nie przyciągają- choć wzdycham do prac nimi stworzonych jak patrzę na cudne pracę odwiedzających mnie tu dziewczyn :)))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Biało chyba dzisiaj wszędzie jak okiem sięgnąć :)
    A chusta piękna! Ja szydełkowej nie mam na swoim koncie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Chusta piękna. U mnie dzisiaj też biało i zimno.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna chusta, u nas też biało pada cały dzień :)
    Pozdrawiam Hania

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna chusta! a u mnie wcale nie biało,tylko 12 stopni i trochę pada deszcz:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Chusta piękna i kolorki i wzór-szydełko górą!!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Chusta śliczna:)Delikatne fajne kolorki:)U mnie tez biało:)Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Chusta prześliczna i zwiewna, piękna włóczka. A ja się boję spróbować dziergać chusty... może kiedyś jak czasu będę mieć w nadmiarze. Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Chusta śliczna.. u mnie też biało

    OdpowiedzUsuń
  11. Ślicznie wygląda ta chusta :) i u Ciebie widzę, że zima szaleje:) pozdrawiam Viola

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziękuję ślicznie za miłe komentarze :) Zasypało mnie hihi :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna chusta!!! U mnie też biało, na szczęście dziś słonecznie, więc już zaczyna się topić:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kolejna śliczna chusta :) choć kolorki zdecydowanie nie moje ;)
    U nas na szczęście wciąż jest słonecznie ale bardzo zimno.

    OdpowiedzUsuń
  15. Chusta bardzo ładna, a takie kolory bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Dziękuję serdecznie za wpisy :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń