Witam Wszystkich serdecznie ! Zapraszam do mojego świata tego zwykłego i tego z pasjami ...

sobota, 2 czerwca 2012

Czas na kalafiora

Może jeszcze tego nie znacie a jak znacie to narobię smaka  na kalafiora z mięskiem ...
Panowie u mnie na kalafiora kręcili nosem ale jak   z mięskiem to wcinają aż uszy się trzęsą ;)
                                          i po przekrojeniu....
Przepis
kalafior
30-50 g -mięsa mielonego , zależy od wielkości kalafiora
sos w torebce jaki kto lubi ja tym razem użyłam jasnego do pieczeni
20 g - sera żółtego

Mięso doprawiamy jak na kotlety czyli jak kto lubi
Kalafiora gotujemy al dente ja wrzucam na wrzątek na ok 15 min  trzeba tak ugotować żeby się nie rozpadał . Następnie upychamy nasze mięsko w różyczki kalafiorka ile wejdzie ...
Sos przygotowujemy jak na torebce napisali i dodajemy starty ser do rozpuszczenia , polewamy kalafiora
i do piekarnika na ok 50min-1h  200 C
Smacznego :)



14 komentarzy:

  1. Uwielbiam kalafior, u mnie też dziś był na obiad.Jednak nigdy nie próbowałam takiego. Wygląda smacznie. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Brzmi i wygląda smakowicie. Na pewno wypróbuję , bo uwielbiam kalafiora ! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Polecam , smacznie i prosto :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Mniam! Zrobię na pewno tyle że ja raczej go beszamelem potraktuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wygląda smakowicie,na pewno przepis wypróbuję.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Toś mi narobiła smaka ;) Uwielbiam kalafiorek a takiego, z wkładką, jeszcze nie jadłam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale jestem głodna teraz !świetny pomysł też taki zrobię:)pozdrowionka:))))

    OdpowiedzUsuń
  8. Super pomysł, muszę to zrobic,pozdrawiam .

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziewczyny to nic mi nie pozostaje jak życzyć wam smacznego kalafiorka :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Wygląda apetycznie muszę koniecznie wypróbować! Moje dzieci się wielbicielami mięska kalafiorka niekoniecznie:0
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Dzieciaczki jak się na coś uprą no nic ich nie przekona , ale możne spróbują :)

    OdpowiedzUsuń